دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته بهتر است یا دزدگیر

دوربین مداربسته بهتر است یا دزدگیر

دوربین های مداربسته برای حفظ و برقراری امنیت در مکان های مختلف به کار می روند. علاوه بر دوربین های مداربسته دزدگیر ها نیز جز پر کاربرد ترین سیستم های امنیتی برای حفاظت از اموال و اعلام هشدار به شمار می آیند. دوربین مداربسته بهتر است یا دزدگیر؟ این سوالی است که ذهن بسیاری از افراد را هنگام انتخاب سیستم های حفاظتی مشغول می کند. برای پاسخ به این سوال لازم است که عملکرد هر کدام از این تجهیزات را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار داده و سپس با توجه به نوع نیاز و کاربری خود، سیستم امنیتی مناسب خود را تهیه کنید.

تا اینجا هر دو دستگاه دوربین مداربسته و دزدگیر را مورد بررسی قرار دادیم. با توجه به توضیحات ارائه شده می توان نتیجه گرفت که بهترین انتخاب، استفاده از دوربین مداربسته و دزدگیر به صورت همزمان است. به این ترتیب امنیت کامل محل کار،منزل و .. تامین می شود. زمانی که سرقتی صورت می گیرد، آلارم دزدگیر به صدا در آمده و با ارسال پیامک یا برقراری تماس به مالک خانه یا شرکت اطلاع رسانی می شود. حال اگر علاوه بر دزدگیر از دوربین مداربسته نیز استفاده کنید، می توانید با مشاهده تصاویر دوربین مداربسته از وقایع مطلع شده و مجرم را شناسایی کنید. به این ترتیب حتی در صورت فرار مجرم می توانید با داشتن تصاویر دوربین به اداره پلیس مراجعه کرده و به ماموران در شناسایی و دستگیری سارق کمک کنید.

چگونگی اتصال دوربین مداربسته به دزدگیر

برخی از سیستم های دوربین های مداربسته می توانند به سنسور ها و آلارم های مختلف متصل شوند. توجه داشته باشید که دوربین مداربسته و دزدگیر، سیستم هایی کاملا مجزا از یک دیگر هستند و کارایی هر کدام متفاوت است. با وصل کردن یکی از zone های دزدگیر به یکی از دوربین های مداربسته می توانید دوربین را به دزدگیر متصل کنید. به این ترتیب با جدا شدن یکی از دوربین های مداربسته از محل نصب خود، صدای دزدگیر بلند می شود. هم چنین یکی دیگر از روش های اتصال این دو دستگاه به یک دیگر، متصل کردن سنسور های مگنتی به دوربین مداربسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *